close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

האם כדאי לנהל עמוד פייסבוק באופן עצמאי?

מערכת שורשו אדר, תשפג27/02/2023

כל עסק יכול לפתוח לעצמו בפייסבוק דף עסקי שבו הוא מפרסם את העסק שלו וכל בעל עסק כיום שואל את עצמו האם כדאי לו לנהל את העמוד בעצמו?

תגיות:
צילום: pixabay
אחת הפלטפורמות הכי מוכרות וחזקות כיום לפרסום של עסקים היא הפייסבוק. רשת חברתית שהחלה כאתר חברים ומהר מאוד הפכה לפלטפורמת שיווק עצומה. נכון להיום, כל עסק יכול לפתוח לעצמו דף עסקי שבו הוא מפרסם את העסק שלו וכל בעל עסק כיום שואל את עצמו האם כדאי לו לנהל את העמוד בעצמו? במאמר הבא נענה על השאלה הזו.

זמן שווה כסף
עסקים רבים מתחילים לנהל את העמוד העסקי שלהם באופן עצמאי ולהפתעתם, לאחר מספר חודשים הם מבינים שזה צורך מהם זמן רב. בהתחלה הזמן שלהם הולך על הכרות עם הפלטפורמה, כי הם מבינים שתחזוקה של הדף ופרסום נכון של העסק
צילום: pixabay
מחייב הכרות קצת יותר מעמיקה מפרסום של פוסט והם גם מבינים כי עם פרסום הפוסט נכנס גם החלק העיצובי שהוא לא פחות חשוב וזה גוזל מהם זמן רב שאין להם. בעולם העסקי, זמן שווה כסף וזו אחת הסיבות שלא שווה לעסק לבצע ניהול עמודי פייסבוק בעצמו, אלא לפנות למומחים בתחום שיעשו זאת עבורו.

כתיבת פוסטים ופרסום מעבר לעמוד העסקי
אחד הדברים שכל עסק מבין עם הזמן, שאם הוא מעוניין שעמוד הפייסבוק שלו יסייע בשיווק של העסק, עליו לפרסם פוסטים באופן קבוע. אך האם מספיק לפרסם שלוש פעמים בשבוע פוסט בעמוד העסקי כדי ליצור שיווק נכון? בעניין זה חשוב לדעת שפרסום הפוסט אינו מספיק ויש לחשוב באופן שיווקי אשר מתאים לקהל היעד של העסק. כותבי תכנים ואנשים העוסקים בניהול של עמודי פייסבוק, דואגים שכל מילה בתוך הפוסט תהיה מדויקת ותיגע בקוראים ובקהל היעד. מעבר לכך, יש דרכים להגיע אל הקהלים השונים וזהו תחום נפרד המחולק לשניים: פרסום אורגני ופרסום ממומן.

פרסום אורגני בפייסבוק
פרסום אורגני בפייסבוק הוא פרסום שבו מנהל העמוד מפרסם פוסטים בעמוד עצמו והוא מפרסם אותם גם בקבוצות אחרות שרלוונטיות עבורו והם קהל היעד של העסק. זה אולי נשמע פשוט, אך מדובר במספר תהליכים שיש לבצע כדי שזה יקרה בניהם: כתיבת הפוסט ועיצובו, יצירת בקשות חברות מהעמוד לדפים פוטנציאליים, פרסום הפוסטים במועדים המותרים בכל קבוצה וביצוע כל התהליך באופן קבוע בכל שבוע.

פרסום ממומן בפייסבוק
פרסום ממומן הוא פרסום המתבצע באמצעות תקציב ובמטרה לחשוף את העמוד העסקי אל יותר אנשים ויותר קהלים. מי שאינו מבין בשיווק ופרסום של עסקים, יאמר כי ככל שהחשיפה גדולה יותר, כך יותר טוב. דרך זו אינה נכונה ומייצרת בעיקר לידים קרים. לעומת זאת, אדם בעל ידע בשיווק ופרסום בפייסבוק אשר מנהל את העמוד שלכם, יגדיר באופן הכי מדויק שהוא יכול את קהל היעד וכך יגיע ללידים חמים שמעוניינים בשירות ורוצים לרכוש אותו. הגדרה מדויקת של קהל היעד מצריכה בניית פרופיל נכון של אנשים שמעוניינים בשירות והגדרה נכונה של קהל היעד בפרסום הממומן של פייסבוק.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה